Sunday 25 March 2012

Life is like tragedy reminds me bout a symphony on the radio



sininen villatakki primarkista (ja mie ristipistin eddie argosin naaman siihen. se taisi olla alunperin joululahja pojalle mutta ei se ikinä käyttäny sitä joten mie omin sen!)
superminineule hame myös primarkista
the real mccoy bändi paita vaasa rockfestivaleilta 2011
sukkahousut taisivat olla pikkujoululahja töistä

mie oon ollu tänä viikonloppuna vähän huonolla tuulella. ehkä mua ahdistaa kun tyhmä pomo tulee takasin kahden viikon lomalta. ehkä mua ahistaa kun en oo tehny oikein mitään. ja mie oon unohtanu ottaa mun mielialalääkkeet. meh.



ei mutta mie ajattelin jakaa tuon mun andy mccoy paidan takana olevan tarinan. mie ostin sen viime kesällä kun olin suomessa kattomassa the arkkia vaasa rockfestareilla. siellä satoi koko saatanan iltapäivän ja illan ja mie en ollu yhtään varustautunut kylmään tai sateeseen, mulla oli festarialueella mukana vaan mun sininen mekko joka oli päällä ja leopardineuletakki kun tampereella oli edellisiltana/yönä niin lämmin eikä yhtään kylmä. mie jossain vaiheessa hiippaloin t-paita yms krääsä telttaan sadetta karkuun ja ostin tämän the real mccoy band paidan lämmittämään edes vähän kun se oli vaan viis euroa ja ihan selkeesti paras paita mitä siellä oli jäljellä. siellä ei ollu enää arkki paitoja ja sitä paitsi mie olin vihdoin 10 vuoden fanituksen jälkeen keväällä ostanu ittelleni arkki paidan malmön keikalta. sitä paitsi kun me oltiin edellisen kerran pojan kanssa suomessa me törmättiin mccoyn andyyn kadulla helsingissä ja saatiin siltä solidaarinen nyökkäys kun kaikki poltettiin itse rullattua tupakkaa ♥ ♥ ♥ sitä paitsi, andyhän on legenda. ja ola oli just tampereella puhunu siitä miten suomessa on meikattujen miesten rokki perinne, kuten hanoi rocks. mie en ikinä oo ollu mikään kauhee hanoi fani mutta mie olin (ja aina olen) manics fani ja eihän ilman hanoita ois mänikseikään ja mie en osais ollenkaan meikata.



ei mutta nyt loppui tämä jakso buffya ('wrecked', kuudennen tuotanto kauden 10s jakso) ja mun on paras mennä nukkumaan niin ei sitten aamulla väsytä ja vituta yhtään enemmän kun on pakko, kunhan nyt teen pari röökii valmiiks aamulle..

No comments:

Post a Comment