Wednesday 25 April 2012

Pistin tiikerin tankkiin ja kesytin sen..


MOI MIE OSTIN LISSÄÄ LEOPARDII. ja tällä kertaa oikein pinkkiä. mie olin primarkissa kattomassa mimmosia sänkyvaatteita siellä oli tarjolla ja.. no. näitä oli vaan pari kappaletta jäljellä joten oli kuule ihan pakko. jos ihan totta puhutaan mie oon käyny siellä törsäämässä aika hehkeesti viime aikoina. viime perjantaina mie piristin itseäni ostamalla ihanan hameen (siinä on taskut!) kaks villatakkia, leggingsit, sukkia ja sukkahousuja sekä hupparin joka mun pitäis käydä vaihtamassa kun se on ihan liian pieni. 


mie oon ollu viime aikoina vähän jumissa. ei ole tullut kirjoiteltua oikein mitään. paitsi tosi hitaasti tuota edellistä jorinaa läskeilystä ja yhtä kirjettä yhdelle ihanalle kanadassa. mutta mie oon vähän piirrelly, ja pistäny pari kappaletta eräälle nettisivulle ja sieltä voi ostaa mun piirroksia esim t-paitana. ja mie olen järkkäämässä zine työpajaa täällä päin. mutta pitäis varmaan alkaa pikkuhiljaa kirjoitella seuraavaa zineä.


No comments:

Post a Comment